Dezvoltare parteneriat cu producătorii, lansarea produselor

O subdiviziune nouă în departamentul marketing RPGF  

  1. Analitica primară a produselor farmaceutice, parafarmaceutice şi suplimentelor alimentare în vederea plasării pe piaţa RM şi pronosticul vînzărilor 
  2. Coordonarea proceselor de autorizare / reautorizare / aplicarea variaţiilor / înregistrarea preţurilor (medicamente) 
  3. Elaborarea de brand-strategii, volumul propus de investiţii 
  4. Implimentarea brand-strategiilor, elaborarea planurilor operative de marketing 
  5. Derularea campaniilor publicitare în mass-media 
  6. Organizarea promoţiei în farmacii – reprezentarea în reţelele principale, programuri de loialitate cu farmaciştii 
  7. Organizarea promoţiei medicale – colaborare cu opinion-lideri, conferinţe-launch, sponsorizarea / organizarea autonomă a evenimentelor medicale, vizite individuale la medici. 
  8. Organizarea reprezentarii produselor la licitaţii de stat.